Прощавайте, меблі за радянськими зразками: Даниленко оцінив «плюси» та «мінуси» відкриття IKEA в Україні


                Прощавайте, меблі за радянськими зразками: Даниленко оцінив «плюси» та «мінуси» відкриття IKEA в Україні

Відкриття IKEA в Україні стане викликом для місцевих виробників. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню Новости Украины – From-UA розповів керівник Громадської організації «Українська рада з міжнародних відносин» Сергій Даниленко.

На думку нашого співрозмовника, відкриття IKEA в Україні — це нові стандарти та виклик для місцевих виробників.

«Пам’ятаєте, як в 1996 році саме в ці дні в Києві відкривався перший “МакДональдс”? Це транснаціональна компанія, яку розцінювали теж як певну дивину, вишиковувались в черги, але насправді це ж ті бренди, які коштують мільйони, і насправді вони ніколи не ризикують своїм ім’ям, заходячи в будь-яку державу», — каже експерт.

За словами аналітика, подібні процеси відбуваються і зараз.

«МакДональдс» прорахував, що Україна так чи інакше вишкрябається із гіперінфляції, що у нас привабливий ринок, що у нас тоді було більше громадян, що саме питання споживання буде актуальним буде для нас, розширення можливостей споживання. Так і тут ми зараз спостерігаємо: заходять ті інвестори зі світовим іменем, які розраховані на пересічного споживача. Ми можемо радіти цьому явищу», — зазначає Даниленко.

«Правда, закидають, що IKEA тут буде тільки торгувати, а не виробляти, але насправді це не так. Для них логістика також важливий елемент, і вони, безсумнівно будуть розміщувати частину своїх виробництв саме в Україні. Щось, звичайно, буде завозиться, щось тут будуть шукати у дрібного постачальника для магазинів IKEA. І тепер це виклик для українських постачальників, які мають відповідати цій якості, а не робити меблі за радянськими зразками. «МакДональдс» же не возить помідори із Аргентини чи молоко. Вони розвивають тут підприємства. Так що я бачу в цьому перший позитивний крок», — додає співрозмовник видання.

Також експерт звертає увагу і на негативний аспект цієї події.

«Він полягає у тому, що заходять інвестори з далеко не інноваційними технологіями. Це побутовий споживацький рівень. А от коли ми мали можливість запросити сюди представників інноваційних технологій, або самі вкласти в інноваційні технології, а потім вже ті технології продавати світові — ось на що чекає власне Україна, ось який наступний крок мав би відбутися», — каже Сергій Даниленко.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *