Депутат Бондаренко розповів, з чого зроблена одна з найкращих доріг України


                Депутат Бондаренко розповів, з чого зроблена одна з найкращих доріг України

Україна сама себе добровільно позбавила цементної промисловості. Про це в ексклюзивному коментарі інтернет-виданню Новости Украины – From-UA розповів депутат Київради, голова фракції «Батьківщина» Володимир Бондаренко.

На думку нашого співрозмовника, для того, щоб привести до ладу українські дороги, треба створити окрему від Міністерства дорожнього будівництва структуру, де корупція була б ускладнена держприйманням.

«Дороги повинні будувати фахівці, приймати дороги повинні комісії, які, як мінімум, складаються з 3 людей, це відповідно з того міністерства, яке будувало, це держприймач і регіональний керівник — голова облдержадміністрації. Він зацікавлений в тому, щоб дорога була хороша. Міністерство повинно звітувати про дотримання технологій. Держприймач повинен підтвердити, що дорога нормальна. Якби така система існувала, то дороги не були б в такому стані, як сьогодні», — пояснює експерт.

«У нас погані дороги. Колись Гітлер у Німеччині будував дороги. Він приблизно, як і Україна, був обмежений в нафтопродуктах, тобто в Німеччині нафтопродукти були не своїми матеріалами, їх треба було купувати, і тому вони обрали іншу концепцію — цементно-щебеневу. У нас обрано концепцію бітумну. Що таке бітум? Це матеріал, нафтопродукт, якій у нас частково добувається, але в основному з російських матеріалів. Тобто мі залежні від сусідньої держави, і стан асфальтно-бітумних покриттів жахливий», — зазначає Бондаренко.

У якості прикладу експерт пропонує звернути увагу на Ковельську трасу.

«Вона зроблена в такому цементно-щебеневому варіанті, і дорога ідеальна, скільки років по ній їздять, і з неї нічого не стається. Колись був шматок такої дороги і на Житомир, але зараз він вкритий асфальтом зверху, і стан її жахливий. Що таке сьогодні, якщо б це робилося в цементно-щебеневому варіанті? Ми для цього в Україні маємо все. Щебеню вистачить: у нас величезні кар'єри. Металу у нас теж достатньо, щоб давати необхідну кількість арматури. Колись у нас було 8 дуже крупних цементних заводів, ще за часів Кучми. І був один бізнесмен, якій їх об'єднав в асоціацію “Хорда” — Жербицький. Так от цемент у нас свій, щебінь вій, пісок свій, метал свій, вода своя — все своє. Можна робити свої дороги і ні від кого не залежати», — впевнений співрозмовник видання.

Разом з тим, продовжує Бондаренко, «видатний приватизатор Кучма разом з Тигипко задумав, як вкрасти ці цементні заводи».

«І тому Віктора Жербицького випадково заарештували в Німеччині, протримали півроку, а потім відпустили і сказали, що нічого не знайшли, але за той час ті цементні заводи “Хорди” були продані французький корпорації “Лафарж”. Україна сама себе добровільно позбавила цементної промисловості», — додає експерт.

«Сьогодні перші кроки зроблені для повернення щебеневої технології, дай бог, вона піде. Але ж залишається інша особливість нашого розвитку — це корупція і жахливе злодійство», — резюмує наш співрозмовник.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *